شرکت آی تی پایدار

طراحی اپلیکیشن|وب سایت| نرم افزار تحت وب| فروشگاه ساز آنلاین

سیستم های مراقبت از بیمار

به منظور ایجاد تغییر در رفتار بهداشتی بیماران، علاوه بر داشتن برنامه و فعالیت های مناسب به ابزار های مدرن و بروز آموزشی که با اقبال و علاقه مخاطبان هماهنگ باشد نیز نیاز داریم، که این مهم توسط سامانه الکترونیک آموزش به بیمار میسر می شود.

اهداف آموزش به بیمار
icon01
کسب اطلاعات دقیق در مورد وضعیت سلامت خود
icon01
افزایش توانایی جهت تصمیم گیري مناسب
icon01
ارتقا مهارتها و نگرشها جهت پیشبرد مراقبت از خود
icon01
توانمند سازی بیمار براي پیروي از درمانها
icon01
کاهش اضطراب
icon01
افزایش رضایتمندی
icon01
افزایش توانایی نزدیکان بیمار در مقابله نتیجه بیماري
icon01
ارتقاء روحیه مسئولیت پذیری بیمار و نزدیکان
icon01
افزایش اثر بخشی و کارایی بهداشت و درمان
icon01
کاهش هزینه هاي مراقبت بهداشتی
icon01
افزایش استقلال و کاهش وابستگی بیمار
icon01
سهولت در تغییر رفتار بیمار
سیستم مراقبت از بیمار:

سامانه الکترونیکی آموزش به بیمار راهکاری مقرون به صرفه و کارا در زمینه انجام رسالت آموزشی در مراکز درمانی است که علاوه بر حذف محدودیت های زبان و گفتار ، جغرافیا و زمان با کاهش اتلاف وقت کاری پرستاران مجرب به افزایش بهره وری و رضایت بیشتر بیمار نیز منجر خواهد شد. این سامانه با بهره گیری از مدل آموزش مجازی محدویت های زمان و مکان را حذف می کند و ارائه آموزش ها در بستر فضای مجازی و آموزش الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های چاپ کاغذ به گروه بزرگتری نیز خدمات آموزشی را ارائه می نماید.

این سیستمها در حوزه های مختلف بالینی از جمله چشم، گوارش، ارتوپد، قلب، خواب، پیوند، زنان و زایمان و… قابلیت پیاده سازی و اجرا دارد و در قالب اپلیکیشن، وب سایت، واقعیت مجازی و… می توان اجرا کرد. مداخلاتی که در این حوزه با استفاده از نرم افزار انجام می شود با عنوان Decision Aids نامگذاری شده است..